loading...
شبهای تنهایی
مهسا بازدید : 19 جمعه 19 اسفند 1390 نظرات (0)

ای خدااااااااااااا دلم واسش تنگ شده.....خدایا من بدون اون دارم دیوونه میشم.من بدون اون نمیتونم زندگی کنم.

خدایا اون همه کسم بود.زندگیم بودوهست.....همه ی دلخوشیم بود اخه من بدون اون چطوری زندگی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان ۳۲روزه که هیچ خبری ازش ندارم.دیگه دارم دیوونه میشم.خدایاااااااا من .....از خودت میخوام.

اگه هم دلش جای دیگه ای گیر کرده خداااااخوشبخت بشه.

                                                                                                                    ترو خدا واسم دعا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 12
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 13
  • بازدید کلی : 473